Liv Løberg har jukset med CV'en sin og påberopet seg utdanning hun ikke har, og dermed har hun fått en ansvarsfull jobb hun nok ikke ville fått ellers.
Det er jo slett ikke bra.
Viktig derfor at VG (sannsynligvis etter å ha blitt tipset) avslørte saken.
Hun har sagt opp stillingen, blitt politianmeldt og får nok aldri mer en betrodd stilling. Det er en personlig tragedie for henne.
Så da kan vi kanskje la henne få fred.
Men nei. Media skriver fortsatt om saken.
Vinklingen i dag er at Søviknes forteller om hvilken mediebelastning slike saker er. Det selger jo også.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden

