Viser innlegg med etiketten peter pan. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten peter pan. Vis alle innlegg

torsdag 18. mars 2010

Energiinnsprutning i Neverland

Endelig var det premiere på KG-teaterets oppsetning av Peter Pan.

Rundt 30 ivrige ungdommer har øvd siden jul, de siste ukene nesten hver dag, og hele vinterferien.

Men så ble da også et fantastisk resultat!

Vi er jo som foreldre selvsagt helt objektive når vi utroper denne forestillingen til den mest livsbejaende, morsomme og energisprutende vi har sett! Og ganske fantastisk at så mange kunne danse, fekte, leke og synge på scenen samtidig.

Nåja, noen blåmerker har det blitt underveis. Her er det nemlig scener hvor skuespillerne både blir løftet og kastet.

Vår håpefulle 17-åring var ikke bare en nydelig, men også en ganske så vill og utemmet fe. Slik riktige feer skal være.

Og når det hele blir kronet med strålende anmeldelse og en sekser i Aftenposten er det vel lov å være bittelitte granne stolt?