Viser innlegg med etiketten northug. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten northug. Vis alle innlegg

onsdag 6. januar 2010

Northug og den globale oppvarmingen

Northug imponerer, også svenske sportsreportere.

Se for eksempel hva SVT Sport's reporter Jonas Karlsson sa på Twitter:

Bara så ni vet: Northug kommer vinna alla tävlingar, i alla skidsporter, i all framtid. Tills den globala uppvärmningen smält bort all snö.

... och då kommer han vinna på rullskidor! Tills den globala uppvärmingen smält bort all asfalt.

Då vinner han på vattenskidor.


Og jeg kommer nok til å se på det også.

søndag 22. mars 2009

Northug ikke utenomjordisk likevel

Vi skulle gjerne ha sett Northug øverst på listen i dag. Men du var best Cologna. Så får vi håpe at Northug tar deg neste år! Det er iallefall tydelig at det er slutt på barneskirennene.

Og så er det gledelig at både Therese Johaug og Tora Berger lyktes så godt i dag. At Bjørndalen vinner er nesten blitt rutine.

Sånn er det når vi har vintersportsutøvere med utenomjordisk energi.