I dag er det 61 år siden Donald Duck & Co kom ut for første gang i Norge.Jeg husker spenningen hver uke, ikke minst fortsettelseshistoriene på seksti-tallet.
Vi satt i trappeoppgangen i blokken vår og "leste".
Jeg lekte spesielt mye med én gutt. (Og jeg tror til og med at vi avtalte å gifte oss). Vi hadde den ordningen at den av oss som var blitt lest først for forklarte historiene i Donald for den andre. Så så vi sammen på bildene.
Tusen takk Carl Barks.

