Viser innlegg med etiketten london. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten london. Vis alle innlegg

torsdag 3. desember 2009

London Calling

Så er det tid for årets Londontur.

Det er alltid fascinerende å reise til hovedstaden i det gamle britiske imperiet.

Vi kommer nok til å bunkre opp litt tv-serier. Selv ser jeg feks etter de gamle BBC-seriene om Henrik VIII og Elizabeth 1.

Og så må vi kjempe oss frem i trengselen på Hamleys og Disney Shop for å kjøpe julegaver.

Og kanskje ta en matbit.

No, Sir, when a man is tired of London, he is tired of life; for there is in London all that life can afford."— Samuel Johnson