mandag 19. juli 2010

Sommerøyeblikk


"Denne sommeren tilhører de som vet å nyte øyeblikkene" skrev en på Facebook.

Som å
  • gå ut barbent på våt terrasse for å sjekke blomstene - og konstatere at gårsdagens knopper nå har sprunget ut
  • kjenne at selv om det regner så er det faktisk varmt
  • kjenne sødmen i en kurv med norsk jordbær
  • spise årets poteter og sommerkål
  • vite at sommernatten er så kort, så kort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar