
"Denne sommeren tilhører de som vet å nyte øyeblikkene" skrev en på Facebook.
Som å
Som å
- gå ut barbent på våt terrasse for å sjekke blomstene - og konstatere at gårsdagens knopper nå har sprunget ut
- kjenne at selv om det regner så er det faktisk varmt
- kjenne sødmen i en kurv med norsk jordbær
- spise årets poteter og sommerkål
- vite at sommernatten er så kort, så kort


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar