torsdag 3. desember 2009

London Calling

Så er det tid for årets Londontur.

Det er alltid fascinerende å reise til hovedstaden i det gamle britiske imperiet.

Vi kommer nok til å bunkre opp litt tv-serier. Selv ser jeg feks etter de gamle BBC-seriene om Henrik VIII og Elizabeth 1.

Og så må vi kjempe oss frem i trengselen på Hamleys og Disney Shop for å kjøpe julegaver.

Og kanskje ta en matbit.

No, Sir, when a man is tired of London, he is tired of life; for there is in London all that life can afford."— Samuel Johnson

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar