Så er det tid for årets Londontur.Det er alltid fascinerende å reise til hovedstaden i det gamle britiske imperiet.
Vi kommer nok til å bunkre opp litt tv-serier. Selv ser jeg feks etter de gamle BBC-seriene om Henrik VIII og Elizabeth 1.
Og så må vi kjempe oss frem i trengselen på Hamleys og Disney Shop for å kjøpe julegaver.
Og kanskje ta en matbit.
No, Sir, when a man is tired of London, he is tired of life; for there is in London all that life can afford."— Samuel Johnson


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar