søndag 22. mars 2009

Northug ikke utenomjordisk likevel

Vi skulle gjerne ha sett Northug øverst på listen i dag. Men du var best Cologna. Så får vi håpe at Northug tar deg neste år! Det er iallefall tydelig at det er slutt på barneskirennene.

Og så er det gledelig at både Therese Johaug og Tora Berger lyktes så godt i dag. At Bjørndalen vinner er nesten blitt rutine.

Sånn er det når vi har vintersportsutøvere med utenomjordisk energi.

1 kommentar:

  1. Jeg kom hjem fra en hjerteraparasjon og overlevde sisterunden til Tora Berger. Da er jeg nok frisk!
    Alle tre skyter en bom på siste skyting! Det må være en regissør bakom.

    SvarSlett