Det jeg har lyst til å dele med omverdenen - når jeg føler for det.
søndag 29. november 2009
1. søndag i advent
Tenn lys ! Et lys skal brenne for denne lille jord. Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor. Må alle dele håpet så gode ting kan skje. Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det.
Et veldig koseligt dikt til en kjekk første dag i advent !
SvarSlett