Tenkte egentlig å blogge om idrettsgallaen og vitsingen om Tom Nordlie og Peter Müller lørdag kveld.
Noen av oss tvitret om dette, men flere synes å mene at å kalle dette mobbing var å tømme begrepet mobbing for innhold.
Selv synes jeg altså at det er betenkelig når man i lørdagsunderholdning på norsk tv synes det er greit å latterliggjøre noen som ikke engang var der.
Jeg synes det gir noen signaler, spesielt til barn, at dette er greit. Og det er det IKKE.
Nå ser jeg at @Vrangest er enig med meg.
Og hun skriver godt også, så les og bli klok.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar