lørdag 17. april 2010

Endelig en god nyhet

Jeg skrev i september 2009 om multifunksjonshemmede Hanne. Bydelen ville spare penger. Derfor ville de, i strid med fosterforeldrens ønsker, flytte henne over i en omsorgsbolig.

Fosterforeldrene ønsket å pleie henne selv.

Nå er saken flyttet over til Nordstrand bydel.

De ser annerledes på saken, og fosterforeldrene fortalte på Dagsrevyen hvordan de gråt av glede da fikk beskjeden.

Heldigvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar