Jeg skrev i september 2009 om multifunksjonshemmede Hanne. Bydelen ville spare penger. Derfor ville de, i strid med fosterforeldrens ønsker, flytte henne over i en omsorgsbolig.
Fosterforeldrene ønsket å pleie henne selv.
Nå er saken flyttet over til Nordstrand bydel.
De ser annerledes på saken, og fosterforeldrene fortalte på Dagsrevyen hvordan de gråt av glede da fikk beskjeden.
Heldigvis.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar