tirsdag 11. august 2009

Shame on you Burma

Det er trist å lese hvor skammelig det burmesiske militærstyret behandler Aung San Su Kyi.

I dag kom beskjeden om at hun idømmes 18 måneders husarrest.

Den virkelige grunnen er selvsagt regimets behov for å holde henne unna valget i 2010.

All honnør til Støre for rask og tydelig reaksjon. Nå må presset legges på Kina og India.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar