Det er trist å lese hvor skammelig det burmesiske militærstyret behandler Aung San Su Kyi.I dag kom beskjeden om at hun idømmes 18 måneders husarrest.
Den virkelige grunnen er selvsagt regimets behov for å holde henne unna valget i 2010.
All honnør til Støre for rask og tydelig reaksjon. Nå må presset legges på Kina og India.


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar