Det jeg har lyst til å dele med omverdenen - når jeg føler for det.
søndag 13. desember 2009
3. søndag i advent
Tenn lys! Tre lys skal flamme for alle som må sloss. For rettferd og for frihet. De trenger hjelp av oss. Må ingen miste motet før alle folk er ett. Tenn lys for dem som kjemper for frihet og for rett.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar