Og selveste Chesterton har også funnet sin plass på treet sammen med Bobbyen vi kjøpte på Harrods i begynnelsen av desember.
Ellers har vi mange engler - og nei, dette er ikke sånne engler som Märtha tror på, det er ekte engler.
Og flagg - som symbol på den friheten vi er så heldige å få leve i.
Så nå kan julefreden senke seg.


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar