Det jeg har lyst til å dele med omverdenen - når jeg føler for det.
søndag 20. desember 2009
4. søndag i advent
Tenn lys ! Nå stråler alle de fire lys for ham som elsker alt som lever, hver løve og hvert lam. Tenn lys for himmelkongen som gjeterflokken så. Nå møtes jord og himmel i barnet lagt på strå.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar