Det jeg har lyst til å dele med omverdenen - når jeg føler for det.
søndag 6. desember 2009
2. søndag i advent
Tenn lys ! To lys skal skinne for kjærlighet og tro, for dem som viser omsorg og alltid bygger bro. Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem. Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem.
Enda et koseligt dikt - takk for det !
SvarSlettHyggelig at du liker diktet! Det er vel et av de fineste Eivind Skeie har laget.
SvarSlett