Det er ingen vanlig amerikansk turist som lander på Gardermoen i morgen. Her blir det lite tid til innkjøp av lusekofter, isbjørner og troll.Obama har til og med avlyst lunsjen med kongeparet, noe folk flest i følge VG synes er uhøflig.
At han har avlyst Nobelkonserten synes visstnok folk flest er enda verre. Kanskje han har god smak?
Obama burde selvsagt latt seg hylle i dagesvis i Oslo.
Nå er jeg fortsatt veldig begeistret for mannen. At USA valgte en svart president er kanskje det beste som hendte på hele 00-tallet.
Men kanskje han burde få arbeidsro til å gjøre den jobben han er satt til å gjøre?
At det hele er litte granne pinlig begynner å demre for de fleste. Bortsett fra Jagland?
At det hele er litte granne pinlig begynner å demre for de fleste. Bortsett fra Jagland?


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar