onsdag 9. desember 2009

En amerikaner i Oslo

Det er ingen vanlig amerikansk turist som lander på Gardermoen i morgen. Her blir det lite tid til innkjøp av lusekofter, isbjørner og troll.

Obama har til og med avlyst lunsjen med kongeparet, noe folk flest i følge VG synes er uhøflig.

At han har avlyst Nobelkonserten synes visstnok folk flest er enda verre. Kanskje han har god smak?

Obama burde selvsagt latt seg hylle i dagesvis i Oslo.

Nå er jeg fortsatt veldig begeistret for mannen. At USA valgte en svart president er kanskje det beste som hendte på hele 00-tallet.

Men kanskje han burde få arbeidsro til å gjøre den jobben han er satt til å gjøre?

At det hele er litte granne pinlig begynner å demre for de fleste. Bortsett fra Jagland?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar