søndag 6. desember 2009

2. søndag i advent

Tenn lys !
To lys skal skinne for kjærlighet og tro,
for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.
Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem.
Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem.

2 kommentarer:

  1. Enda et koseligt dikt - takk for det !

    SvarSlett
  2. Hyggelig at du liker diktet! Det er vel et av de fineste Eivind Skeie har laget.

    SvarSlett