torsdag 24. desember 2009

Mitt hjerte alltid vanker i Jesu føderom



Dette er den vakreste julesangen jeg vet.

Og den er sunget av en av en fantastisk sanger.

Ønsker en fredfull julehøytid til alle som leser denne bloggen.

1 kommentar: