lørdag 13. juni 2009

Anne Frank ville vært 80 år


I går ville Anne Frank ha fylt 80 år hvis hun hadde fått leve.

Ingen vet hva slags liv hun ville fått, og om hun ville blitt en berømt forfatter slik hun ville.

Jeg har gått rundt i leiligheten hun bodde i i Amsterdam og grått. Spesielt rørende var det å se fotgrafiene av filmstjerner.

Hun var en ung jente med håp og drømmer slik som mine egne jenter.

Du vil aldri bli glemt Anne Frank.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar