søndag 22. februar 2009

Dørum tviler på tabbe-forklaring i hijab-saken

Odd Einar Dørum er fortsatt undrende til forklaringene om at det var en tabbe som førte til at vedtaket om å tillate religiøse hodeplagg ble publisert på departementets hjemmesider. Selv har jeg fortsatt ikke endret mening siden 21.2, og jeg har lite å tillegge saken.

Med takk til Herb deler jeg imidlertid hans tegning av mulige politiuniformer:


1 kommentar: