fredag 20. februar 2009

Stoltenberg føler seg ikke dum

Stoltenberg er enig i at det har vært dårlig saksbehandling

- Du forsvarte Navarsete i blasfemisaken, og dagen etter trakk hun forslaget sitt. Så forsvarte du Storberget i Stortinget og sa at du ønsket en lang og grundig debatt - og dagen etter trekker han vedtaket sitt. Føler du det (sic.) litt dum?
- Jeg føler meg ikke dum, svarer Stoltenberg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar