torsdag 19. februar 2009

Hvorfor går dere så mye saktere nå, russere?


spør Sveriges landslags-trener Wolfgang Pichler i Dagbladet.no. Og russerne hevder til og med at Bjørndalen må miste sprintgullet fra lørdag fordi han droppet en runde på stadion og gikk rett ut i løypa.

Jeg husker skuffelsen over Mika Myllylä og de andre finnene i Lahti-VM i 2001, og det er tankevekkende å lese hvordan Per Elofsson opplevde å forsøke å henge på Johan Mülegg i OL i 2002.

Og Floyd Landis får sykle Tour de France i sommer?

Det blir iallefall uten meg som tilskuer.
Oppdatering 21:45: Hjelmeset forteller hvordan han opplevde å konkurre mot dopede motstandere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar