torsdag 26. februar 2009

Tøft å stå i stormen

Det har nok vært noen tøffe uker for Storberget og nå er han altså fraktet til sykehus for undersøkelser og utredninger. VG melder at han hadde gledet seg til å lade batteriene sammen med familien i vinterferien.

Carl I. Hagen håper det ikke er hardkjøret som ligger bak sykemeldingen. Han kan trøste Storberget med at han slipper å svare på spørsmålene om hijab-prosessen til han er frisk. Det er godt å ha noe å glede seg til når man er tilbake på jobb. Er det bare meg som opplever at Hagen er bitte litte grann hyklersk her?

Og nå melder NRK at hele regjeringen kan ha stått bak vedtaket. Hvorfor sender man ikke andre fra regjeringen ut i krigen? For eksempel Støre som er så populær?

Gjennom denne vinteren har vi sett en regjering som har latt seg presse fra sak til sak. Det er lett å glede seg over det, her vi sitter og blogger og facebook'er. Men noen betaler en pris, og man kan lure på hvem som vil orke å ta på seg politiske verv dersom det blir flere slike saker fremover (og noe sier meg at det blir det).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar