Jeg forstår at det kan være en utfordring å sende ut asylsøkere som har fått det endelige avslaget på søknad om oppholdstillatelse i Norge. Mange er sikkert både sinte og redde.
Det går likevel ikke an å tvangsmedisinere dem med Nozinan og Stesolid.
Heldigvis har Storberget reagert på saken.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden


muito bom!
SvarSlettsejam meus seguidores!