torsdag 9. juli 2009

Tvangsmedisinering

Jeg forstår at det kan være en utfordring å sende ut asylsøkere som har fått det endelige avslaget på søknad om oppholdstillatelse i Norge. Mange er sikkert både sinte og redde.

Det går likevel ikke an å tvangsmedisinere dem med Nozinan og Stesolid.

Heldigvis har Storberget reagert på saken.

1 kommentar: