
Slenger meg på
trenden og publiserer hermed min autoritative liste over verdens beste tv-serier:
- Buffy - The Vampire Slayer
Ingen over - ingen ved siden. Grensesprengende.
- Dr. Who
Hvem kan stå imot David Tennant?
- Star Trek
I prioritert rekkefølge: Deep Space Nine - Original Series - Next Generation - Voyager - Enterprise. Spock. Data. Trenger ingen ytterligere begrunnelse.
- Babylon 5
Fantastiske karakterer, ikke minst Londo og G'Kar. Uforglemmelig.
- Band of Brothers
Rørende og sterkt. Og basert på en sann - og viktig - historie.
- West Wing
Intelligent. Mange var vel vi som ønsket at det var Josiah Bartlet var president i USA og ikke Bush.
- Seinfeld
Til tider hysterisk morsomt.
- Twin Peaks
Merkelig. Til tider uhyggelig.
- Angel
David Boreanaz. Say no more.
- Six Feet Under
Hvem hadde trodd at det kan være morsomt i et begravelsbyrå? Og hvem vil vel ikke bli begravet av Peter Krause?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar