lørdag 28. februar 2009

Snikeuropeisering


Mange konservative i USA frykter nå snikeuropeisering. Jeg har stor forståelse for at her må det være amerikanske lover og amerikanske regler og amerikansk styresett som skal ligge til grunn for alt de gjør. Gi ikke etter for særinteresser!

1 kommentar:

  1. Her er det bare for amerikanerne å holde på sitt!

    Tenke seg til at de - av alle - skulle importere noe europeisk!!

    I det hele tatt!!!

    SvarSlett