onsdag 8. april 2009

En sau for mye


Så gir Giske oss nok en god grunn til å velge bort TV og bruke pengene våre på DVD-bokser.

Han foreslår nå at fjernsynsskjermen skal kunne deles, slik at vi ser reklame på den ene delen og vanlig TV på den andre.

Så da blir det slutt på å kunne slippe unna reklame ved å ta opp med PVR og spole over reklamen.

Se for deg alvorlige filmer om sykdom sammen med reklame for VitaePro? Eller "Hair" sammen med sheep-reklamene til Tele2?

Det er fristende å prøve seg med noen vittigheter rundt sauen og Giske, men jeg lar være.

1 kommentar: