Det meldes nå at stadig flere leger skriver ut resept på Tamiflu mot svineinfluensaen.
Dette til tross for at medisinen ikke skal brukes forebyggende.
At folk er livredde og oppsøker legen sin for å få medisin er kanskje ikke så rart, gitt det hysteriet vi har sett i massemedia.
Men at leger lar seg overtale eller presse til å skrive ut medisinen er foruroligende.
Det kan hende at eldre mennesker og mennesker med for eksempel lungesykdommer trenger medisinen mer enn unge friske mennesker? Og jeg nekter å tro at alle de som har fått medisinen hittil er eldre og syke.
Og så slår det meg at det er områder i verden som er dårligere forberedt enn oss, både i forhold til helsevesen og almenntilstand.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden


Eg er sikker på at vi vil finne ut at Tamiflu forårsaker sterilitet. Det er Pandamonium som vil få oss til å utrydde oss sjølv!
SvarSlettSlå alarm!
Mullahen er åpenbart dårlig realitetsorientert. Sterilitet blir først resultatet når myndighetene foreskriver medisinen.
SvarSlettFor ikke å snakke om hvilke forferdelige tilstander som kommer når vaksinen er ferdig i løpet av diverse måneder.