onsdag 8. april 2009

Campingferie med Berlusconi


De 17.000 som er blitt hjemløse som følge av jordskjelvet i Italia, bør se på det hele som en campingferie, ifølge statsminister Silvio Berlusconi.

Og etterpå kan de jo spise kake.

Oppdatering Kveldsnytt 23:00 - Berlusconi oppfordrer folk til å ta inn på hotell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar