
De 17.000 som er blitt hjemløse som følge av jordskjelvet i Italia, bør se på det hele som en campingferie, ifølge statsminister Silvio Berlusconi.
Og etterpå kan de jo spise kake.
Oppdatering Kveldsnytt 23:00 - Berlusconi oppfordrer folk til å ta inn på hotell.


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar