I kveld: Ragnarock med Aunt Mary, Saft, Prudence og Jan Teigen mm. Kos, kos, kos!
Og ikke minst Savage Rose. Fant dessverre ikke "The Shoeshine Boy is Dead" som de opptrådte med da på YouTube, men her er Wild Child!
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden


Var der i 74, litt for passiv til å dra i 73. Har angret som en hund siden.
SvarSlett*smile*
SvarSlettSavage Rose, ja. No fekk eg lyst til å dra fram det lille eg har av dei... men så satt eg på kontoret gitt.
Jeg har faktisk en tidlig vinylsingel av dem et sted. Takk for sist forøvrig!
SvarSlettTakk det samme!
SvarSlett