torsdag 23. april 2009

Savage Rose

I kveld: Ragnarock med Aunt Mary, Saft, Prudence og Jan Teigen mm. Kos, kos, kos!

Og ikke minst Savage Rose. Fant dessverre ikke "The Shoeshine Boy is Dead" som de opptrådte med da på YouTube, men her er Wild Child!

4 kommentarer:

  1. Var der i 74, litt for passiv til å dra i 73. Har angret som en hund siden.

    SvarSlett
  2. *smile*
    Savage Rose, ja. No fekk eg lyst til å dra fram det lille eg har av dei... men så satt eg på kontoret gitt.

    SvarSlett
  3. Jeg har faktisk en tidlig vinylsingel av dem et sted. Takk for sist forøvrig!

    SvarSlett