Designere håner den nye logoen som StatoilHydro har brukt millioner på å utarbeide. Den er utrolig generisk og for pinglete, mener de.I tillegg er det ikke fritt for at man får Husflid-assosiasjoner når man ser den.
Husfliden er imidlertid glad for markedsføringen.
De har ikke råd til å bruke millioner på å utarbeide logo, slik Statoil har gjort, og får nå masse gratis reklame. På TV i går kunne vi se Husflid-ansatte love hjemmestrikkede luer med åttebladsrose til Statoilansatte.
Tidligere i vinter ville Narvik Husflidlag produsere votter med Narviks byvåpen. Den gangen forbød ordføreren i Narvik Husflidlaget å lage slike votter.
Husflidens viser en forbilledelig åpenhet i forhold til kultureller symboler i klesdrakten.Oppdatert 2.5 med et enda bedre innledningsbilde.


Forbilledlig økonomisk tenkt.
SvarSlettI stedet for å fyre opp med olje, kan vi alle gå rundt i hjemmestrikkede gensere med Statoil-logo.