torsdag 7. mai 2009

Audition med FrP

Miljø- og samferdselsbyråd Jøran Kallmyr (Frp) vil avholde audition for å avgjøre hvem som skal få underholde oss som gatemusikanter i Oslo.

Han ser for seg en gruppe bestående av representanter fra næringslivet og musikkbransjen.

Det er mye man bokstavlig talt skal høre før ørene faller av.

Nå har jeg trodd at Fremskrittspartiet var et liberalistisk parti som trodde på enkeltmenneskets frihet og minst mulig innblanding fra staten ("offentlige inngrep").

Men det er kanskje en stund siden.

Ellers er jeg forsåvidt enig i at det kan være slitsomt med alle musikantene.

Men det er mulig at vi har større problemer i Oslo som politikerne kan bekymre seg over?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar