Dagbladet skriver at TV2 betaler David Irvings reise og hotellopphold. Og i kveld skal han på Tabloid.
Jeg må innrømme at jeg stusser over prioriteringene deres.
Nå er jeg prinsipielt veeldig for ytringsfrihet.
Men det er forskjell på å tillate alle ytringer og å gi folk med uspiselige oppfatninger en talerstol.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden


Dessverre ikke alltid lett å avgjøre hva som er uspiselige oppfatninger.
SvarSlettMen her er det lett.
Når muggen dekker tallerkenen, er det enkelt å fastslå at man bør stå over.
SvarSlett