tirsdag 26. mai 2009

En talerstol til Irving

Dagbladet skriver at TV2 betaler David Irvings reise og hotellopphold. Og i kveld skal han på Tabloid.

Jeg må innrømme at jeg stusser over prioriteringene deres.

Nå er jeg prinsipielt veeldig for ytringsfrihet.

Men det er forskjell på å tillate alle ytringer og å gi folk med uspiselige oppfatninger en talerstol.

2 kommentarer:

  1. Dessverre ikke alltid lett å avgjøre hva som er uspiselige oppfatninger.

    Men her er det lett.

    SvarSlett
  2. Når muggen dekker tallerkenen, er det enkelt å fastslå at man bør stå over.

    SvarSlett