lørdag 16. mai 2009

Live long and prosper

Den eminente bloggen Dekodet minner oss om at Obama hilser på Vulcan-vis, og trekker de historiske linjene.

Det er nok ikke noen tilfeldighet.

Obama har til og med hilst selveste Spock på denne måten!

1 kommentar: