tirsdag 5. mai 2009

Søtt om Carew


Nå er ikke jeg av de mest ihuga Aston Villa-tilhengerne.

Men jeg klarer ikke å la være å bli sjarmert av denne hyllesten til John Carew.

Og så ble han jo matchvinner på mandag mot Hull.

Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar