søndag 3. mai 2009

Når noen tar feil på Internett

har vi et stort ansvar...

2 kommentarer:

  1. Jeg tror kanskje jeg tok feil på internett en gang... uff, håper jeg ikke har forårsaket for mange søvnløse netter.

    SvarSlett