
Nå selges babysko med høye hæler over nettet.
Produsentene mener skoene både er "frekke" og sexy. Og kundene (det vil vel si mødrene, brukerne av skoene er vel ikke helt i stand til å uttale seg ennå) er begeistret.
De er ikke bekymret for at skoene skal være skadelige. Når barna begynner å gå vil hælene trykkes ned.
Noen av oss føler behov for å trykke et og annet ned over hodet på produsentene.


Hva med over hodet på mødrene?
SvarSlettDe også, de også. Frist we take Manhattan..
SvarSlettSko over hodene på produsenter? Men - men - men skoen er laget for beina!
SvarSlettDet gjelder å snu saken på hodet
SvarSlett