søndag 22. mars 2009

A fool and his money are easily parted


Nå selges babysko med høye hæler over nettet.

Produsentene mener skoene både er "frekke" og sexy. Og kundene (det vil vel si mødrene, brukerne av skoene er vel ikke helt i stand til å uttale seg ennå) er begeistret.

De er ikke bekymret for at skoene skal være skadelige. Når barna begynner å gå vil hælene trykkes ned.

Noen av oss føler behov for å trykke et og annet ned over hodet på produsentene.

4 kommentarer:

  1. Hva med over hodet på mødrene?

    SvarSlett
  2. De også, de også. Frist we take Manhattan..

    SvarSlett
  3. Sko over hodene på produsenter? Men - men - men skoen er laget for beina!

    SvarSlett
  4. Det gjelder å snu saken på hodet

    SvarSlett