Nå kommer filmen, men Norge er dessverre ikke prioritert. Premieren vil være i Sydney 7.april, men til Norge kommer den først 8.mai.
Filmen handler om hvordan alt startet for kaptein James T. Kirk og besetningen om bord på "USS Enterprise".
Selv gleder jeg meg vel mest til å se igjen Spock (Leonard Nimoy, 77).
Jeg er fortsatt tilhenger av vulcanisme.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar