
Kim Jong-Il får endelig pizza-restaurant i Pyongyang.
Han har sendt nordkoreanske kokker på studietur til Roma og Napoli slik at de skal lære å lage ekte italiensk pizza og pasta.
Den koreanske lederen er kjent for å være litt av en gourmet. Han liker å meske seg med eksklusiv konjakk, franske viner, kaviar og retter som haifinnesuppe. "Kim sips French wine and nibbles on Italian cheese, Japanese fatty tuna and Iranian caviar".
En mann med god smak altså.
Bare så synd at folket hans ikke synes å glede seg over dette. I stedet for å sette pris på italiensk mat, så dør de av sult i stedet.
Utakknemlige som de er.


Ja, direkte smakløst.
SvarSlett