mandag 16. mars 2009

Obama - live long and prosper!

Det er en stund siden 4.november, men endel amerikanere klarer ikke å slå seg til ro med resultatet av valget.

Noen bestrider at Obama er amerikansk. Selv om Obama har lagt frem fødselsattesten, som viser at han er født på Hawaii. The birthers hevder at 300.000 har skrevet under på at de krever mer informasjon om Obamas fødsel.

Men hva hvis Obama hadde vært fra Vulcan?


Hva ville støttet en slik teori?

I følge Star Trek-wikien er vulcans "widely known for their logical minds and stoic culture". "Vulcans believe knowledge to be the best defense against unknown dangers, and pursue them with the intellect and logic that makes them some of the finest scholars in the Federation".

Vulcans er dessuten telepatiske.

Det kunne sikkert komme med når Obama skal få sine forslag gjennom i Senatet.

3 kommentarer:

  1. Her må enhver kjenne sin besøkelsestid og si et klart nei til snikvulkanisering!

    SvarSlett
  2. Ja, vi er i mot radikal vulcanisme!

    SvarSlett
  3. Du får støtte av Pompei og Pilt.

    SvarSlett