
Den måtte jo komme, musicalen om Obama. Forestillingene starter 5.3 på Islington's Hen and Chickens Theatre. Det loves at "Obama on my mind" vil ta oss med bak kulissene i valgkampen.
Så her er det bare å bestille billetter til London.
Det jeg har lyst til å dele med omverdenen - når jeg føler for det.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar