søndag 1. mars 2009

Obama on my mind



Den måtte jo komme, musicalen om Obama. Forestillingene starter 5.3 på Islington's Hen and Chickens Theatre. Det loves at "Obama on my mind" vil ta oss med bak kulissene i valgkampen.

Så her er det bare å bestille billetter til London.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar