Erik Sagflaat i Dagsavisen skriver klokt om FN-konferansen om rasisme i dagens avis, også på nett.
Jeg synes saken er blitt dekket ganske dårlig i media, men i dag var det faktisk en helside.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden


Jeg blir så inni hampen irritert av slike oppslag.
SvarSlettBra!
Og noe som har fått enda mindre oppmerksomhet, men som egentlig handler om det samme er dette, datert to dager senere:
SvarSlett"FN fordømmer blasfemi
Ærekrenkende ytringer mot religioner er en krenkelse av menneskeverdet, sier ny resolusjon."
Dette er et slag om menneskerettighetens sjel.