lørdag 21. mars 2009

Grenser for nedrighet?

Elisabeth Fritzl hadde håpet å få et nytt liv med sine barn. Nå er oppholdsstedet blitt kjent, og landsbyen oversvømmes av fotografer.

Noen ganger lurer jeg på hvor nedrige vi mennesker kan bli.

4 kommentarer:

  1. Helt på trynet! Etter 24 år i fangenskap skal de fanken meg ikke få bo i fred? Media burde stikke og henge seg

    SvarSlett
  2. Og det interessante er at man kaller Josef Fritzl et dyr...

    SvarSlett
  3. Det er ikke snakk om "vi mennesker". Det er snakk om journalister. Og underarten papparazzier.

    SvarSlett
  4. “Man is the only wild animal.” (Chesterton i Orthodoxy)

    SvarSlett