Elisabeth Fritzl hadde håpet å få et nytt liv med sine barn. Nå er oppholdsstedet blitt kjent, og landsbyen oversvømmes av fotografer.
Noen ganger lurer jeg på hvor nedrige vi mennesker kan bli.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden


Helt på trynet! Etter 24 år i fangenskap skal de fanken meg ikke få bo i fred? Media burde stikke og henge seg
SvarSlettOg det interessante er at man kaller Josef Fritzl et dyr...
SvarSlettDet er ikke snakk om "vi mennesker". Det er snakk om journalister. Og underarten papparazzier.
SvarSlett“Man is the only wild animal.” (Chesterton i Orthodoxy)
SvarSlett